Comunicat d’Rsystems Girona davant els fets del 1 d’Octubre | RSYSTEMS INFORMÀTICA

Davant la brutal repressió que vam viure ahir arreu dels pobles i ciutats de Catalunya volem fer el següent comunicat:

Rsystems Girona s’adhereix als actes convocats per la Taula per la Democràcia consistents en una aturada de quinze minuts a les 12 del migdia d’avui dilluns davant la seu local social i una aturada general el dia 3 per reivindicar la dignitat del poble de Catalunya i denunciar la repressió de l’Estat contra la ciutadania.

Desitgem la ràpida recuperació dels més de 800 ferits d’ahir i ens solidaritzem amb totes les persones que van viure escenes d’extrema violència impròpies d’un Estat que vol estar a l’Europa del Segle XXI.

Visca la democràcia. Visca Catalunya lliure.

After the brutal repression experienced yesterday in all the towns and cities of Catalonia we want to make the following statement:

Rsystems Girona adheres to the events convened by the Bureau for Democracy consisting which consist on a fifteen minute strike at 12 noon on Monday in front the local social headquarters and a general strike on the 3rd October to demand the dignity of the people of Catalonia and condemn the repression of the Spanish State against citizenship.

We wish a rapid recovery to more than 800 injured yesterday and we express our solidarity with all those who lived scenes of extreme violence improper of a State that wants to be in the Europe of the XXI Century.

Long live democracy. Freedom for Catalonia.

Ante la brutal represión que vivimos ayer en todos los pueblos y ciudades de Cataluña queremos hacer el siguiente comunicado:

Rsystems Girona se adhiere a los actos convocados por la Mesa por la Democracia consistentes en un paro de quince minutos a las 12 del mediodía de hoy lunes ante la sede local social y un paro general el día 3 para reivindicar la dignidad del pueblo de Cataluña y denunciar la represión del Estado contra la ciudadanía.

Deseamos la rápida recuperación de los más de 800 heridos de ayer y nos solidarizamos con todas las personas que vivieron escenas de extrema violencia impropias de un Estado que quiere estar en la Europa del Siglo XXI.

Viva la democracia. Visca Catalunya lliure.